Днес както си седях в колата ми хрумна да я подкарам малко на газ (не съм от месеци вече, понеже едвам вървеше и искаше настройка). Включих, зачуди се и като тръгна... От проблемите няма и помен, на ниските е по-зле от бензина, но във високите наема здраво и пълни доста бързо оборотомера. Единствено има едно зачудване за момент на 5к оборота, после тръгва на горе. Не мога да си обясня как се е самооправила, но си върви стабилно на газ.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщениеПод коя седалка точно е този куплунг.Искам и аз да си правя проблема с еърбега който се появи от скоро, но при все че се чисти грешката в последствие червената лампичка еърбега си светва отново.
Буксата е бяла а кабелът е жълт.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
А пък аз изглежда ще напускам синдиката на корабособственицитеПреди 4-5 дни моето жтд след N-стотин к км реши да се предаде и преживяхме успешно раждане
Към пораженията по блокиралия мотор се прибавиха и разпадналия се при отварянето маховик и на практика свършилия съединител. Така че общата сума по възстановяването превиши стойността на автомобила и поне засега намирам упражнението за безсмислено. Ще решавам тия дни какво ще правя.
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеА пък аз изглежда ще напускам синдиката на корабособственицитеПреди 4-5 дни моето жтд след N-стотин к км реши да се предаде и преживяхме успешно раждане
Към пораженията по блокиралия мотор се прибавиха и разпадналия се при отварянето маховик и на практика свършилия съединител. Така че общата сума по възстановяването превиши стойността на автомобила и поне засега намирам упражнението за безсмислено. Ще решавам тия дни какво ще правя.
Често се случва човек да направи равносметката, която се направил.
Но, всяко зло за добро!
Дано намериш вярното решение на проблема.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщениеА пък аз изглежда ще напускам синдиката на корабособственицитеПреди 4-5 дни моето жтд след N-стотин к км реши да се предаде и преживяхме успешно раждане
Към пораженията по блокиралия мотор се прибавиха и разпадналия се при отварянето маховик и на практика свършилия съединител. Така че общата сума по възстановяването превиши стойността на автомобила и поне засега намирам упражнението за безсмислено. Ще решавам тия дни какво ще правя.
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
аз ако бях на твое място - щях да продам тази на части и до лятото щях да купя друга... Хем ще си оставиш частите в които си вложил нещо... Това естествено, ако си доволен от машината... При две алфи - вероятно си доволен. 155 за всеки ден и 166 за пътешествие и удоволствие - много хубава комбинация...
Аз откак взех 155 си карам само нея, 166 я зачохлих и ако трябва да се ходи из страната или тържествено в мола - само тогава се разчохля... Иначе си седи измита, почистена, лъскарка.. .Жалко че нямам гараж, трябва да мисля и в тази посока...Last edited by gorbi; d.m.y г., 18:25.AR 166 2,4 jtdm
NT II 2,7 tdi
Peugeot 206 1,1
AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеКолега защо не намериш друг двигател, и това е вариант!...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
За втори път чувам за предал се дизел.Единия маховик които съм виждал разпаднал се беше този на Пинко.Пак на двигател тази година като твоя.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
Comment